Cestovatelské diskuze CESTOVATELSKÉ DISKUZE
diskuze s cestovateli o státech z celého světa

Autor: , odesláno:
Autor: |Pavka, odesláno: 18-08-2010 22:59:47 [1]
Ahoj,rada bych jela ale az tak v breznu:)
Autor: ales, odesláno: 22-09-2010 13:25:00 [2]
Zdravím Váš, jsem student Právnické fakulty v Olomouci a vzhledem k tomu, že se bude budova fakulty přes zimu zateplovat, tudíž nebude probíhat výuka s tím, že se letní prázdniny přesouvají na zimu, rozhodl jsem se vyrazit někam, kde bude léto - tedy na jižní polokouli. Hledám spolucetovatele, kteří by si se mnou chtěli půjčit auto a projet kontinent. 2-3 lidi.
Autor: Petra, odesláno: 13-11-2010 21:03:41, odpověď na [2] [3]
ahojky, já sice nejsem student, ale také bych potřebovala vypadnout. Už jsi byl nebo se teprve chystáš? Já bych chtěla odjet za teplem a aj v lednu či únoru, cca 3-4 týdny. Děkuji za odpověď

P.

Autor: steeak, odesláno: 09-12-2010 23:04:12, odpověď na [1] [4]
čau Pavko,pokud máš v plánu březen-určitě by jsi to mohla přesunout na duben.Byli by jsme na to dva...M.
Autor: pavka, odesláno: 10-12-2010 18:58:08 [5]
čau steejku:) mam to slozitejsi, v lednu jedu do japonska, pak mam v planu zacatkem brezna cinu a odtamtud na zeland:) posilam email: pavka.volk@volny.cz......muzem se dohodnout, do dubna bych asi pockat nekde zvladla:)

zatim pa

Autor: martin, odesláno: 19-12-2010 12:44:52, odpověď na [5] [6]
cau Pavko.zajimalo by me to japonsko a cina, kdy presne to mas naplanovane, kolik vas jede a za jakym ucelem tam jedes? Jen tak se ptam, protoze chci nekde zacatkem pristiho roku pocestovat a cina je jeden z mych velkych snu, takze jestli by si mi mohla poskytnout jakekoliv informace byl bych moc rad. diky
Autor: Pavka, odesláno: 26-12-2010 09:03:43 [7]
Ahoj Martine, do Japonska jedu pracovne a budu tam az do poloviny brezna. Pak jsem mela v planu Cinu - cestovat a lezt po skalach, to ale asi padne a pojedu rovnou na Zeland z Japonska. Info o Japonsku ti nejke dat muzu...:)Pa